Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 29/2014 Wójta Gminy Rewal z dnia 8 maja 2014r. w sprawie powołania pełnomocnika do realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii

Zarządzenie Nr 29/2014

Wójta Gminy Rewal

z dnia 8 maja 2014 r.

 

w sprawie powołania pełnomocnika do realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych  

i przeciwdziałania narkomanii

 

Na podstawie art.30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 213, poz. 594) w związku z art. 4 1 ust. 2 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1356.) oraz art. 10 ustawy z dnia 24 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 124) , zarządzam co następuje:

§ 1.Powołuję Panią Małgorzatę Kruszelnicką - Rogowską na pełnomocnika ds. realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii.

§ 2. Zakres obowiązków pełnomocnika ds.  programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych przeciwdziałania narkomanii określa załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3.Traci moc zarządzenie nr 12/10 Wójta Gminy Rewal z dnia 01.04.2010r.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                     

                                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                                  Robert Skraburski

 

Załącznik
do Zarządzenia Nr  29/2014 
Wójta Gminy Rewal
z dnia 8 maja 2014 r.

 

Zakres obowiązków pełnomocnika ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych przeciwdziałania narkomanii

  

1.    Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu  w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

2.    Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Rewal ( zwanego dalej Programem) i wydatkowaniem środków publicznych w ramach w/w Programu.

3.    Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  i Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Rewalu, w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.

4.    Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy

5.    Przygotowanie i przedkładanie corocznie wójtowi:
a) projektu Programu,
b) planu wydatków w zakresie realizacji Programu,
c) sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu.

6.    Prowadzenie obsługi finansowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Rewalu.

7.    Wdrażanie i propagowanie na terenie gminy Rewal ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.                                                                                                               


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Kruszelnicka - Rogowska

Data wytworzenia:
12 maj 2014

Osoba dodająca informacje

Mariusz Owczarek

Data publikacji:
12 maj 2014, godz. 15:28

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
13 maj 2014, godz. 10:56