Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 33/FN/2013 Wójta Gminy Rewal z dnia 6 września 2013 roku w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013r.

ZARZĄDZENIE Nr 33/FN/2013

WÓJTA GMINY REWAL

 

z dnia 06.09.2013r.

 

w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013r.

 

 

Na podstawie art. 266 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r., Nr 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy zarządza, co następuje:

 

 § 1

Przedstawiam sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013 roku, zawierające zestawienie tabelaryczne dochodów i wydatków wynikające ze sprawozdań jednostek i ewidencji finansowo-księgowej budżetu Gminy Rewal wraz     z częścią opisową, stanowiącą integralną część sprawozdania, uwzględniającą stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych oraz informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć.

 

§ 2

Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013r. zamyka się następującymi kwotami:

 

1.    DOCHODY OGÓŁEM -                                                    70 990 203,58 zł,

zrealizowano w kwocie   17 645 550,46 zł,

tj. w                                                         24,86%

            w tym:

           

Ø  dochody własne budżetu gminy                                     69 952 343,58 zł,

zrealizowano w kwocie   17 120 152,46 zł,

tj. w                                                         24,47%

Ø  dotacje na realizację zadań z  zakresu administracji rządowej                                                                                                           1 068 086,93 zł,

                                               zrealizowano w kwocie          543 280,93 zł,

                                               tj. w                                                          50,86%

Ø  dochody z opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych  oraz za korzystanie z tych zezwoleń                           600 000,00 zł,

                                               zrealizowano w kwocie          483 739,28 zł,

                                               tj. w                                                            80,6%

 

2.    WYDATKI OGÓŁEM -                                                      70 795 767,78 zł,

zrealizowano w kwocie   11 404 865,32 zł,

tj. w                                                           16,1%

            w tym:

           

Ø  wydatki na zadania realizację zadań z  zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych                                            1 068 086,93 zł,

                                               zrealizowano w kwocie          519 235,23 zł,

                                               tj. w                                                            48,6%

Ø  wydatki na zadania związane z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii                                                                                600 000,00 zł,

                                               zrealizowano w kwocie          144 472,94 zł,

                                               tj. w                                                            24,1%

Ø  wydatki na zadania związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego                                                                                        159 507,84 zł,

                                               zrealizowano w kwocie            65 990,48 zł,

                                               tj. w                                                            41,4%

 

3.    Planowana nadwyżka budżetowa na dzień 30.06.2013r. wynosiła 194 435,80 zł.

Na dzień 30.06.2013 wynik zamknąłsię nadwyżką 6 240 685,14zł.                          

              § 3

Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013 roku, zawierające zestawienie tabelaryczne dochodów i wydatków wynikające ze sprawozdań jednostek i ewidencji finansowo-księgowej budżetu Gminy Rewal wraz z częścią opisową, stanowiącą integralną część sprawozdania, uwzględniającą stan należności  i zobowiązań, w tym wymagalnych oraz informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, przedkłada się Radzie Gminy Rewal oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej Zespół Zamiejscowy w Koszalinie, celem wydania opinii.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

 

                                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                                   

      Robert Skraburski


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zarządzenie nr 33-2013.pdf (PDF, 240.18Kb) 2013-10-10 10:00:09 587
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Joanna Domańska

Data wytworzenia:
09 paź 2013

Osoba dodająca informacje

Joanna Domańska

Data publikacji:
09 paź 2013, godz. 12:40

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
10 paź 2013, godz. 10:00