Zarządzenie Nr 33/FN/2013 Wójta Gminy Rewal z dnia 6 września 2013 roku w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013r.
ZARZĄDZENIE Nr 33/FN/2013
WÓJTA GMINY REWAL
z dnia 06.09.2013r.
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013r.
Na podstawie art. 266 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r., Nr 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy zarządza, co następuje:
§ 1
Przedstawiam sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013 roku, zawierające zestawienie tabelaryczne dochodów i wydatków wynikające ze sprawozdań jednostek i ewidencji finansowo-księgowej budżetu Gminy Rewal wraz z częścią opisową, stanowiącą integralną część sprawozdania, uwzględniającą stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych oraz informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć.
§ 2
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013r. zamyka się następującymi kwotami:
1. DOCHODY OGÓŁEM - 70 990 203,58 zł,
zrealizowano w kwocie 17 645 550,46 zł,
tj. w 24,86%
w tym:
Ø dochody własne budżetu gminy 69 952 343,58 zł,
zrealizowano w kwocie 17 120 152,46 zł,
tj. w 24,47%
Ø dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej 1 068 086,93 zł,
zrealizowano w kwocie 543 280,93 zł,
tj. w 50,86%
Ø dochody z opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz za korzystanie z tych zezwoleń 600 000,00 zł,
zrealizowano w kwocie 483 739,28 zł,
tj. w 80,6%
2. WYDATKI OGÓŁEM - 70 795 767,78 zł,
zrealizowano w kwocie 11 404 865,32 zł,
tj. w 16,1%
w tym:
Ø wydatki na zadania realizację zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych 1 068 086,93 zł,
zrealizowano w kwocie 519 235,23 zł,
tj. w 48,6%
Ø wydatki na zadania związane z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii 600 000,00 zł,
zrealizowano w kwocie 144 472,94 zł,
tj. w 24,1%
Ø wydatki na zadania związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego 159 507,84 zł,
zrealizowano w kwocie 65 990,48 zł,
tj. w 41,4%
3. Planowana nadwyżka budżetowa na dzień 30.06.2013r. wynosiła 194 435,80 zł.
Na dzień 30.06.2013 wynik zamknąłsię nadwyżką 6 240 685,14zł.
§ 3
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rewal za I półrocze 2013 roku, zawierające zestawienie tabelaryczne dochodów i wydatków wynikające ze sprawozdań jednostek i ewidencji finansowo-księgowej budżetu Gminy Rewal wraz z częścią opisową, stanowiącą integralną część sprawozdania, uwzględniającą stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych oraz informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, przedkłada się Radzie Gminy Rewal oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej Zespół Zamiejscowy w Koszalinie, celem wydania opinii.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Wójt Gminy
Robert Skraburski
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zarządzenie nr 33-2013.pdf (PDF, 240.18Kb) | 2013-10-10 10:00:09 | 587 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Joanna Domańska Data wytworzenia:
09 paź 2013
Osoba dodająca informacje
Joanna Domańska Data publikacji:
09 paź 2013, godz. 12:40
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
10 paź 2013, godz. 10:00