Zarządzenie Nr 90/2022 Wójta Gminy Rewal z dnia 22 września 2022r. w sprawie upoważnienia pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rewalu do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych
Zarządzenie Nr 90/2022
Wójta Gminy Rewal
z dnia 22 września 2022r.
Na podstawie art.25 ust.2 ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz.U. z 2022 r., poz.1967) na wniosek z dnia 21 września 2022r. Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rewalu, zarządzam, co następuje:
§ 1.
Udzielam upoważnienia Pani Katarzynie Bereźnickiej – Edel – pracownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zatrudnionemu na stanowisku inspektor, do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych bez prawa do wydawania w tych sprawach decyzji.
Udzielam upoważnienia Pani Jolancie Sieniowskiej – pracownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zatrudnionemu na stanowisku starszy inspektor, do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych bez prawa do wydawania w tych sprawach decyzji.
Upoważnienia, o których mowa w § 1 i § 2 wygasają w dniu rozwiązania stosunku pracy a także mogą zostać w każdej chwili odwołane bez podania przyczyny.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Konstanty Tomasz Oświęcimski
Sporządził:
Justyna Żebrowska
Kierownik GOPS
Zatwierdził:
Sekretarz Gminy
Wioletta Brzezińska
Akceptacja pod względem prawnym:
Rozdzielnik:
- Oryginał: 1) Referat Organizacyjno-Administracyjny Urzędu
2) GOPS
- Kopia użytkowa: www.bip.rewal.pl,
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wioletta Brzezińska Data wytworzenia:
22 wrz 2022
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
22 wrz 2022, godz. 15:02
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
22 wrz 2022, godz. 15:02