Informacja o zasadach dokonywania zgłoszeń kandydatów na funkcję Urzędnika Wyborczego oraz o liczbie urzędników wyborczych w poszczególnych gminach
INFORMACJA O ZASADACH DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ KANDYDATÓW NA FUNKCJĘ URZĘDNIKA WYBORCZEGO ORAZ O LICZBIE URZĘDNIKÓW WYBORCZYCH W POSZCZEGÓLNYCH GMINACH
W związku dokonaną zmianą uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 19 lutego 2018 r. w sprawie określenia liczby, trybu i warunków powoływania urzędników wyborczych, którą zmieniono liczbę urzędników w gminach oraz przedłużono termin ich zgłaszania, Dyrektor Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Szczecinie informuje:
Państwowa Komisja Wyborcza przedłużyła do dnia 6 kwietnia 2018 r. termin zgłaszania kandydatur na funkcję urzędnika wyborczego we wszystkich gminach.
Podstawowymi wymaganiami stawianymi kandydatom jest posiadanie wykształcenia wyższego oraz zatrudnienie kandydata w urzędzie obsługującym: organy administracji rządowej, samorządowej lub jednostce im podległej lub przez nie nadzorowanej.
Z pozostałymi informacjami dotyczącymi wymagań dotyczących kandydowania, wzoru zgłoszenia (druk), wymaganych dokumentów oraz zakresu zadań urzędników wyborczych można zapoznać się na stronie internetowej pod linkami:
http://pkw.gov.pl/779_Urzednicy_wyborczy/1/24486_Informacja_na_temat_urzednikow_wyborczych
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Izabela Fiedukowicz - Pabin Data wytworzenia:
21 mar 2018
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
21 mar 2018, godz. 10:28
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
21 mar 2018, godz. 10:28