Projekt Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rewal na lata 2017-2032
Wójt Gminy Rewal informuje, że w ramach realizacji zadań wynikających z „rządowego programu oczyszczania kraju z azbestu na lata 2009-2032” sporządzono „Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rewal na lata 2017-2032".
Program dostępny jest do wglądu w Referacie Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Rewalu, ul. Mickiewicza 11, 72 – 344 Rewal, pok. 1, telefon 91 38 49 033 w godzinach pracy Urzędu.
W terminie od 03.07 – 18.07.2017 r. wszyscy zainteresowani mogą wnosić swoje uwagi i wnioski. Po wyżej wskazanym terminie „Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rewal na lata 2017-2032” zostanie przyjęty uchwałą Rady Gminy w Rewalu .
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZAŁĄCZNIK 5.pdf (PDF, 289.28Kb) | 2017-07-03 09:02:40 | 258 | |
ZAŁĄCZNIK 6.pdf (PDF, 136.52Kb) | 2017-07-03 09:02:40 | 253 | |
ZAŁĄCZNIK 7.pdf (PDF, 30.76Kb) | 2017-07-03 09:02:40 | 265 | |
ZAŁĄCZNIK 8 - ZESTAWIENIE DANYCH Z INWENTARYZACJI - GMINA REWAL.pdf (PDF, 97.59Kb) | 2017-07-03 09:02:40 | 277 | |
projekt dokumentu Program Usuwania Azbestu - Rewal.pdf (PDF, 1.65Mb) | 2017-07-03 09:02:40 | 448 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Karolina Myroniuk Data wytworzenia:
03 lip 2017
Osoba dodająca informacje
Karolina Myroniuk Data publikacji:
03 lip 2017, godz. 09:02
Osoba aktualizująca informacje
Karolina Myroniuk Data aktualizacji:
03 lip 2017, godz. 09:02