Zarządzenie Nr 109/2022 Wójta Gminy Rewal z dnia 25 listopada 2022r. w sprawie upoważnienia pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rewalu do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego
Zarządzenie Nr 109/2022
Wójta Gminy Rewal
z dnia 25 listopada 2022r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm ) oraz art.34 ust.2 ustawy z dnia 07 października 2022r. 2022 r. . o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz.U. z 2022r., poz. 2127, z póź. zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1.
Udzielam upoważnienia Pani Katarzynie Bereźnickiej – Edel – pracownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zatrudnionemu na stanowisku inspektor, do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego bez prawa do wydawania w tych sprawach decyzji.
Udzielam upoważnienia Pani Jolancie Sieniowskiej – pracownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zatrudnionemu na stanowisku starszy inspektor, do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego bez prawa do wydawania w tych sprawach decyzji.
Upoważnienia, o których mowa w § 1 i § 2 wygasają w dniu rozwiązania stosunku pracy a także mogą zostać w każdej chwili odwołane bez podania przyczyny.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Konstanty Tomasz Oświęcimski
Sporządził:
Sekretarz Gminy
Wioletta Brzezińska
Akceptacja pod względem prawnym:
Rozdzielnik:
- Oryginał: 1) Referat Organizacyjno-Administracyjny Urzędu
2) GOPS
- Kopia użytkowa: www.bip.rewal.pl,
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wioletta Brzezińska Data wytworzenia:
25 lis 2022
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
25 lis 2022, godz. 13:10
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
25 lis 2022, godz. 13:10