Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 25/2017 Wójta Gminy Rewal z dnia 15 marca 2017r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Rewal w roku szkolnym 2017/2018

Zarządzenie nr 25/2017

Wójta Gminy Rewal

z dnia 15 marca 2017 r.

w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Rewal w roku szkolnym 2017/2018.

Działając na podstawie art. 204 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60), w związku z art. 30 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.)

 

zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Rewal zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom szkół podstawowych w Gminie Rewal.

 

§ 3

Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Rewal.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy

 

Robert Skraburski

 

                                                                                            

Załącznik do Zarządzenia nr 25/2017

Wójta Gminy Rewal

z dnia 15 marca 2017r.

 

 

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Rewal

Rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

od 15.03.2017 r.

do 31.03.2017 r.

od 19.05.2017 r.

do 26.05.2017 r.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 20t ust. 7 ustawy o systemie oświaty

do 07.04.2017 r.

do 02.06.2017 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

21.04.2017 r.

30.06.2017 r.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

28.04.2017 r.

04.07.2017 r.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.

02.05.2017 r.

07.07.2017 r.

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zarzadzenie Nr 25-2017.pdf (PDF, 498.17Kb) 2017-03-17 09:34:04 310
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Owczarek

Data wytworzenia:
17 mar 2017

Osoba dodająca informacje

Mariusz Owczarek

Data publikacji:
17 mar 2017, godz. 09:33

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
17 mar 2017, godz. 09:34