Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 33/2024 Wójta Gminy Rewal z dnia 12 marca 2024r. w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Gminy w Rewalu do prowadzenia czynności związanych ze sporządzaniem aktów pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 07 kwietnia 2024 r.

Zarządzenie Nr  33/2024

Wójta Gminy Rewal

z dnia 12 marca 2024r.

 

w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Gminy w Rewalu do prowadzenia czynności związanych ze sporządzaniem aktów pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 07 kwietnia 2024 r.

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U.  z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz art. 56 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. – Kodeks Wyborczy (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 2408 z późn. zm.)  zarządzam, co następuje:

§ 1.

  1. Upoważnia się pracowników Urzędu Gminy w Rewalu:
  1. Elżbietę Pekról-Cyrulik – Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich,
  2. Ewelinę Trytek – inspektora ds. ewidencji ludności

do prowadzenia czynności związanych ze sporządzaniem aktów pełnomocnictwa do  głosowania przez uprawnionych wyborców, wpisanych do Centralnego Rejestru Wyborców w stałych obwodach głosowania w Gminie Rewal, w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 07 kwietnia 2024 r.

  1. Zakres upoważnienia, o którym mowa w ust. 1 upoważnia do:
  1. przyjmowania wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania,
  2. sprawdzanie, na podstawie dostępnych urzędowo dokumentów, czy wniosek, o którym mowa w pkt. 1 nie posiada wad i czy został złożony w terminie,
  3. występowanie do wyborcy z wezwaniem usunięcia wad we wniosku, o których mowa w pkt. 2,
  4. sporządzenia aktu pełnomocnictwa do głosowania,
  5. przyjmowania oświadczeń o cofnięciu pełnomocnictwa i sporządzenia protokołu potwierdzającego cofnięcie pełnomocnictwa,
  6. prowadzenia wykazu sporządzonych pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 4.

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                  Wójt Gminy

                                                                                  Konstanty Tomasz Oświęcimski

Sporządziła:

Sekretarz Gminy  

Wioletta Brzezińska

 

Akceptacja pod względem prawnym: 

 

Rozdzielnik:

  1. Oryginał:
    1. Referat Organizacyjno-Administracyjny Urzędu
    2. Elzbieta Pekról-Cyrulik + akta osobowe
    3. Ewelina Trytek + akta osobowe

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wioletta Brzezińska

Data wytworzenia:
12 mar 2024

Osoba dodająca informacje

Tomasz Kapela

Data publikacji:
12 mar 2024, godz. 12:39

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kapela

Data aktualizacji:
12 mar 2024, godz. 12:39