Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Czasowy spis zdarzeń

Czasowy spis zdarzeń z dnia 10.05.2019 r. z posiedzenia  Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rewal, które odbyło się  w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rewal.

Obrady rozpoczęto o godz. 10.05

Skład komisji Skarg Wniosków i Petycji:

1.

Łukasz Tylka – Przewodnicząca

obecny

2.

 Joanna Lewicka- Wiceprzewodniczący

obecna

3.

Paweł Kaczor

obecny

4.

Agnieszka Tasarz

Obecna

5.

Zbigniew Rydzyński

obecny

W obradach komisji uczestniczyło 6 członków komisji.

Komisję poprowadził  – Przewodniczący komisji.

Ad. 1 Komisja dot. Rozpatrzenie skargi protestu konkursu na dzierżawę gruntu położonego przy Muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu.

Przewodniczący komisji- Pan Łukasz Tylka wita gości. Następnie Pani Sekretarz - Karolina Myroniuk przedstawia stanowisko obsługi prawnej w sprawie protestu konkursu.  Pani Dyrektor Muzuem- Martyna Sałek opowiedziała o przebiegu konkursu. Głos zabiera Pan Wojciech Pawluk vel Mikołajczuk.

 

Ad. 2 Wolne wnioski i zapytania.

Komisja Skarg Wniosków i Petycji podsumowuje posiedzenie oraz sporządza opinię.  

Ad. 3 Zakończenie obrad.

 

Spis zdarzeń sporządziła:

Agata Wikło

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agata Wikło

Data wytworzenia:
11 maj 2019

Osoba dodająca informacje

Tomasz Kapela

Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kapela

Data aktualizacji:
11 maj 2019, godz. 08:42