Czasowy spis zdarzeń
Czasowy spis zdarzeń z dnia 10.05.2019 r. z posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rewal, które odbyło się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rewal.
Obrady rozpoczęto o godz. 10.05
Skład komisji Skarg Wniosków i Petycji:
1. |
Łukasz Tylka – Przewodnicząca |
obecny |
2. |
Joanna Lewicka- Wiceprzewodniczący |
obecna |
3. |
Paweł Kaczor |
obecny |
4. |
Agnieszka Tasarz |
Obecna |
5. |
Zbigniew Rydzyński |
obecny |
W obradach komisji uczestniczyło 6 członków komisji.
Komisję poprowadził – Przewodniczący komisji.
Ad. 1 Komisja dot. Rozpatrzenie skargi protestu konkursu na dzierżawę gruntu położonego przy Muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu.
Przewodniczący komisji- Pan Łukasz Tylka wita gości. Następnie Pani Sekretarz - Karolina Myroniuk przedstawia stanowisko obsługi prawnej w sprawie protestu konkursu. Pani Dyrektor Muzuem- Martyna Sałek opowiedziała o przebiegu konkursu. Głos zabiera Pan Wojciech Pawluk vel Mikołajczuk.
Ad. 2 Wolne wnioski i zapytania.
Komisja Skarg Wniosków i Petycji podsumowuje posiedzenie oraz sporządza opinię.
Ad. 3 Zakończenie obrad.
Spis zdarzeń sporządziła:
Agata Wikło
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agata Wikło Data wytworzenia:
11 maj 2019
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
11 maj 2019, godz. 08:42