Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Czasowy spis zdarzeń

Czasowy spis zdarzeń z dnia 30.05.2019 r. z posiedzenia Wspólnych Komisji, które odbyło się w Sali konferencyjnej Urzędu  Gminy Rewal.

Obrady rozpoczęto o godzinie 11:12. W obradach uczestniczyło 13 radnych.

Nieobecni: Pan Andrzej Brzeziński, Pan Zbigniew Rydzyński.

Komisję prowadziła przewodnicząca Komisji Strategii i Rozwoju Pani Iwona Zacharczuk.

 

P R O J E K T  P O R Z Ą D K U  O B R A D

IX SESJI RADY GMINY REWAL w dniu 30.05.2019 roku

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. Przedstawienie porządku obrad
  3. Informacja Wójta Gminy o działalności od ostatniej sesji
  4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy o działalności od ostatniej sesji
  5. Projekt  uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego 
  6. Projekt  uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów, terminów płatności dla inkasentów i wynagrodzenia za inkaso
  7. Przedstawienie raportu o stanie gminy.
  8. Wolne wnioski i zapytania.
  9. Zakończenie obrad.

 

Ad. 5.  Projekt  uchwały w sprawie: określenia wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego  (godz. 11:13 )

Projekt uchwały przedstawiła Pani Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej- Justyna Żebrowska.

Przewodniczący Komisji Strategii i Rozwoju p. Iwona Zacharczuk  poddała projekt uchwały pod głosowanie. Za pozytywnym zaopiniowaniem projektu uchwały głosowało 7 radnych. Opinia pozytywna.

Przewodnicząca Komisji Społeczno - Oświatowej p. Joanna Lewicka poddała projekt uchwały pod głosowanie. Za pozytywnym zaopiniowaniem projektu uchwały głosowało 7 radnych. Opinia pozytywna.

 

Ad. 6. Projekt  uchwały w sprawie: zmiany uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów, terminów płatności dla inkasentów i wynagrodzenia za inkaso   (godz. 11:17)

 Projekt uchwały przedstawiła Pani Arletta Klimek- Sztandera.

 

Przewodniczący Komisji Strategii i Rozwoju p. Iwona Zacharczuk  poddała projekt uchwały pod głosowanie. Za pozytywnym zaopiniowaniem projektu uchwały głosowało 5 radnych. Opinia pozytywna.

Przewodnicząca Komisji Społeczno - Oświatowej p. Joanna Lewicka poddała projekt uchwały pod głosowanie. Za pozytywnym zaopiniowaniem projektu uchwały głosowało 5 radnych. Opinia pozytywna.

 

Pani Sekretarz- Karolina Myroniuk na wniosek Pana Wójta- Konstantego Tomasza Oświęcimskiego prosiła o wprowadzenie do porządku obrad projektu uchwały  na temat zmiany uchwały dotyczącej minimalnych stawek dzierżaw.

 

Ad. 7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej minimalnych stawek dzierżaw (godzina 11:22)

 

Projekt uchwały przedstawił Pan Ireneusz Jasiński.

 

Przewodniczący Komisji Strategii i Rozwoju p. Iwona Zacharczuk  poddała projekt uchwały pod głosowanie. Za pozytywnym zaopiniowaniem projektu uchwały głosowało 6 radnych, jedna osoba wstrzymała głos. Opinia pozytywna.

Przewodnicząca Komisji Społeczno - Oświatowej p. Joanna Lewicka poddała projekt uchwały pod głosowanie. Za pozytywnym zaopiniowaniem projektu uchwały głosowało 6 radnych, jeden głos został wstrzymany. Opinia pozytywna.

 

Ad. 8. Wolne wnioski i zapytania. (godz. 11:28)

 

O godzinie 11:31 Przewodnicząca Rady Gminy- Pani Wanda Szukała-Błachuta prosiła o przerwę, która skończła się o godzinie 11:40. Po przerwie głos zabrał Pan Paweł Żoła, Pan Wojciech Pawluk vel Mikołajczuk.

 

Ad. 9. Zakończenie obrad nastąpiło o godzinie  12:50.

 

Czasowy spis zdarzeń sporządziła:

Agata Wikło


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agata Wikło

Data wytworzenia:
03 cze 2019

Osoba dodająca informacje

Tomasz Kapela

Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kapela

Data aktualizacji:
03 cze 2019, godz. 14:34