Czasowy spis zdarzeń
Czasowy spis zdarzeń z dnia 30.05.2019 r. z IX Sesji Rady Gminy, która odbyła się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rewal.
Obrady rozpoczęto o godzinie 13:04. W obradach uczestniczyło 14 radnych.
Nieobecny: Pan Andrzej Brzeziński
IX sesję prowadziła Wiceprzewodnicząca Pani Wanda Szukała -Błachuta.
P R O J E K T P O R Z Ą D K U O B R A D
IX SESJI RADY GMINY REWAL w dniu 30.05.2019 roku
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- Przedstawienie porządku obrad
- Informacja Wójta Gminy o działalności od ostatniej sesji
- Informacja Przewodniczącej Rady Gminy o działalności od ostatniej sesji
- Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów, terminów płatności dla inkasentów i wynagrodzenia za inkaso
- Przedstawienie raportu o stanie gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zakończenie obrad.
O godzinie 13:06 Pan Wójt- Konstanty Tomasz Oświęcimski składa wniosek o zmianę porządku obrad i wprowadzenie projektu uchwały w sprawie: minimalnych stawek dzierżaw. W głosowaniu nad zmianą porządku obrad brało udział 14 radnych. Wszystkie głosy były za wprowadzeniem zmian. O godzinie 13:09 Pani Przewodnicząca wraz z Panem Wójtem powitali nowo wybranych Sołtysów Gminy Rewal.
Ad. 5. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego . (godzina 13:15)
Projekt uchwały przedstawiła Pani Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej- Justyna Żebrowska.
Opinia Komisji Strategii i Rozwoju: pozytywna
Opinia Komisji Społeczno – Oświatowej: pozytywna
Za pozytywnym zaopiniowaniem uchwały głosowało: 14 radnych.
Ad. 6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów, terminów płatności dla inkasentów i wynagrodzenia za inkaso. (godzina 13:18)
Projekt uchwały przedstawiła Pani Arletta Klimek- Sztandera.
Opinia Komisji Strategii i Rozwoju: pozytywna
Opinia Komisji Społeczno – Oświatowej: pozytywna
Za pozytywnym zaopiniowaniem uchwały głosowało: 11 radnych.
Ad. 7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej minimalnych stawek dzierżaw
(godzina 13:20)
Projekt uchwały przedstawił Pan Ireneusz Jasiński.
Opinia Komisji Strategii i Rozwoju: pozytywna
Opinia Komisji Społeczno- Oświatowej: pozytywna
Za pozytywnym zaopiniowaniem uchwały głosowało: 14 radnych.
Ad. 8. Przedstawienie raportu o stanie gminy (godzina 13.25 )
Pan Wójt- Konstanty Tomasz Oświęcimski przedstawił raport o stanie gminy. O godzinie 14:10 Pan Rafał Mielcarek opuścił salę, wrócił o 14:24.
Ad. 9.Wolne wnioski i zapytania. (godzina 14:26)
Mieszkaniec zabrał głos w sprawie zmian w miejscowy planie zagospodarowania przestrzennego.
Ad. 10. Zakończenie obrad. (godzina 14:26)
Czasowy spis zdarzeń sporządziła:
Agata Wikło
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agata Wikło Data wytworzenia:
31 maj 2019
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
31 maj 2019, godz. 13:49