Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Czasowy spis zdarzeń

Czasowy spis zdarzeń z dnia 30.05.2019 r. z IX Sesji Rady Gminy, która odbyła się w sali konferencyjnej Urzędu  Gminy Rewal.

Obrady rozpoczęto o godzinie 13:04. W obradach uczestniczyło 14 radnych.

Nieobecny: Pan Andrzej Brzeziński

IX sesję prowadziła Wiceprzewodnicząca Pani  Wanda Szukała -Błachuta.

 

P R O J E K T  P O R Z Ą D K U  O B R A D

IX SESJI RADY GMINY REWAL w dniu 30.05.2019 roku

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. Przedstawienie porządku obrad
  3. Informacja Wójta Gminy o działalności od ostatniej sesji
  4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy o działalności od ostatniej sesji
  5. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego 
  6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów, terminów płatności dla inkasentów i wynagrodzenia za inkaso
  7. Przedstawienie raportu o stanie gminy.
  8. Wolne wnioski i zapytania.
  9. Zakończenie obrad.

 

O godzinie 13:06 Pan Wójt- Konstanty Tomasz Oświęcimski składa wniosek o zmianę porządku obrad i wprowadzenie projektu uchwały w sprawie: minimalnych stawek dzierżaw. W głosowaniu nad zmianą porządku obrad brało udział 14 radnych. Wszystkie głosy były za wprowadzeniem zmian. O godzinie 13:09 Pani Przewodnicząca wraz z Panem Wójtem powitali nowo wybranych Sołtysów Gminy Rewal.

 

Ad. 5. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego . (godzina 13:15)

Projekt uchwały przedstawiła Pani Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej- Justyna Żebrowska.

Opinia Komisji Strategii i Rozwoju: pozytywna

Opinia Komisji Społeczno – Oświatowej: pozytywna

Za pozytywnym zaopiniowaniem uchwały głosowało: 14 radnych.

 

Ad. 6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie poboru podatku                   od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów, terminów płatności dla inkasentów i wynagrodzenia za inkaso. (godzina 13:18)

Projekt uchwały przedstawiła Pani Arletta Klimek- Sztandera.

Opinia Komisji Strategii i Rozwoju: pozytywna

Opinia Komisji Społeczno – Oświatowej: pozytywna

Za pozytywnym zaopiniowaniem uchwały głosowało: 11 radnych.

 

Ad. 7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej minimalnych stawek dzierżaw

(godzina 13:20)

Projekt uchwały przedstawił Pan Ireneusz Jasiński.

Opinia Komisji Strategii i Rozwoju: pozytywna

Opinia Komisji Społeczno- Oświatowej: pozytywna

Za pozytywnym zaopiniowaniem uchwały głosowało: 14 radnych.

 

Ad. 8. Przedstawienie raportu o stanie gminy (godzina 13.25 )

Pan Wójt- Konstanty Tomasz Oświęcimski przedstawił raport o stanie gminy. O godzinie 14:10 Pan Rafał Mielcarek opuścił salę, wrócił o 14:24.

  Ad. 9.Wolne wnioski i zapytania. (godzina 14:26)

Mieszkaniec zabrał głos w sprawie zmian w miejscowy planie zagospodarowania przestrzennego.

 

Ad. 10. Zakończenie obrad. (godzina 14:26)

 

Czasowy spis zdarzeń sporządziła:

Agata Wikło


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agata Wikło

Data wytworzenia:
31 maj 2019

Osoba dodająca informacje

Tomasz Kapela

Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kapela

Data aktualizacji:
31 maj 2019, godz. 13:49