Czasowy spis zdarzeń
Czasowy spis zdarzeń z dnia 07.08.2019 r. z posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rewal, które odbyło się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rewal.
Obrady rozpoczęto o godz. 10.03
Skład komisji Skarg Wniosków i Petycji:
1. |
Łukasz Tylka – Przewodniczący |
obecny |
2. |
Joanna Lewicka- Wiceprzewodniczący |
|
3. |
Paweł Kaczor |
obecny |
4. |
Agnieszka Tasarz |
|
5. |
Zbigniew Rydzyński |
obecny |
W obradach komisji uczestniczyło 3 członków komisji. Nieobecni 2.
Komisję poprowadził – Przewodniczący komisji- Pan Łukasz Tylka
Ad. 1 Komisja dot. Skargi na wybór oferty audytu wewnętrznego.
1.2. Wypowiedź Pana Tomasza Bartkowskiego w sprawie zamówień publicznych,
1.3. Przerwa,
1.4. Wypowiedź Pani Sekretarz- Karoliny Myroniuk w sprawie wyboru audytora.
Ad. 2 Wolne wnioski i zapytania.
Ad. 3 zakończenie obrad.
O godz. 10.18 zakończono posiedzenie komisji Rady Gminy.
Spis zdarzeń sporządził
Łukasz Tylka
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agata Wikło Data wytworzenia:
09 sie 2019
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
09 sie 2019, godz. 12:01