Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Czasowy spis zdarzeń XXVI nadzwyczajnej sesji

Czasowy spis zdarzeń XXVI nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Rewal z dnia 24.02.2016r. która odbyła się  w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rewal.

 

Sesja rozpoczęła się o godz. 14:09.

Wiceprzewodniczący Rady Gminy – p. Paweł Żoła na podstawie listy obecności stwierdził, iż obrady są prawomocne - uczestniczy  10 radnych.

Ustawowy skład Rady 15 osób – bezwzględna liczba głosów ustawowego składu Rady – 8 osób, co stanowi wystarczające quorum do podejmowania prawomocnych uchwał. 

 

PORZĄDEK  OBRAD

XXVI NADZWYCZAJNEJ SESJI RADY GMINY REWAL w dniu 24.02.2016 roku

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. Przedstawienie porządku obrad
  3. Projekt  uchwały w sprawie: w sprawie wniesienia skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze.
    1. relacja sprawozdawcy,
    2. stanowiska Komisji Rady,
    3. dyskusja,
    4. podjęcie uchwały
  4. Wolne wnioski i zapytania.
  5. Zakończenie obrad.

 

Za przyjęciem przedstawionego porządku obrad głosowało 10 radnych.

Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

Ad. 4 wolne wnioski  i zapytania

Radny p. Bogusław Woźniak złożył wniosek w sprawie opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rewal pisma kancelarii prawnej pod uchwałą przyjętą na XXVI nadzwyczajnej sesji, jako dodatkowe uzasadnienie do w/w uchwały.

P. Katarzyna Kurkierewicz – radca prawny powiedziała, że zostanie przekazana ostateczna wersja pisma kierowanego do sądu, które będzie można opublikować pod uchwałą.

Ad. 5 zakończenie obrad

O godz. 14:27  zakończono Sesję Rady Gminy.

 

Spis zdarzeń sporządził

Mariusz Owczarek


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Owczarek

Data wytworzenia:
26 lut 2016

Osoba dodająca informacje

Mariusz Owczarek

Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
26 lut 2016, godz. 10:21