Czasowy spis zdarzeń XXVI nadzwyczajnej sesji
Czasowy spis zdarzeń XXVI nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Rewal z dnia 24.02.2016r. która odbyła się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rewal.
Sesja rozpoczęła się o godz. 14:09.
Wiceprzewodniczący Rady Gminy – p. Paweł Żoła na podstawie listy obecności stwierdził, iż obrady są prawomocne - uczestniczy 10 radnych.
Ustawowy skład Rady 15 osób – bezwzględna liczba głosów ustawowego składu Rady – 8 osób, co stanowi wystarczające quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.
PORZĄDEK OBRAD
XXVI NADZWYCZAJNEJ SESJI RADY GMINY REWAL w dniu 24.02.2016 roku
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- Przedstawienie porządku obrad
- Projekt uchwały w sprawie: w sprawie wniesienia skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze.
- relacja sprawozdawcy,
- stanowiska Komisji Rady,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zakończenie obrad.
Za przyjęciem przedstawionego porządku obrad głosowało 10 radnych.
Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 4 wolne wnioski i zapytania
Radny p. Bogusław Woźniak złożył wniosek w sprawie opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rewal pisma kancelarii prawnej pod uchwałą przyjętą na XXVI nadzwyczajnej sesji, jako dodatkowe uzasadnienie do w/w uchwały.
P. Katarzyna Kurkierewicz – radca prawny powiedziała, że zostanie przekazana ostateczna wersja pisma kierowanego do sądu, które będzie można opublikować pod uchwałą.
Ad. 5 zakończenie obrad
O godz. 14:27 zakończono Sesję Rady Gminy.
Spis zdarzeń sporządził
Mariusz Owczarek
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
26 lut 2016
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
26 lut 2016, godz. 10:21