Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

DEPTAK I ZEJŚCIE W REWALU


 

Rewal, dnia 13 maja 2004 r.

 

 

 

 

 

BUS.P.7331-15/2004

 

 

 

 

  •  

    OBWIESZCZENIE

 

 

o wszczęciu postępowania

 

 

Zgodnie z z art 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717) i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego ( jednolity tekst Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000 roku ) zawiadamia się, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek:

 

 

Pana Norberta Białek działającego w imieniu inwestora Wójta Gminy Rewal w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego w postaci przebudowy drogi i urządzeń w Rewalu w rejonie ulicy Westerplatte i ul. Sikorskiego wraz z oświetleniem ulicznym, elementami małej architektury, zejściem na plażę i budynkami usługowymi, na działkach o numerach geodezyjnych 133, 515/1, 585/3, 125/4, 399/1, 127, 134/2 i 406,

 

 

 

 

Jednocześnie zawiadamiamy o zamieszczeniu wniosku o wydanie decyzji w publicznie dostępnym wykazie oraz o możliwości składania uwag i wniosków w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Referacie Budownictwa i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Gminy w Rewalu ul. Mickiewicza 19 pok. 110 tel. 3862-972 od poniedziałku do piątku w godz. 9


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wojciech Zwoliński

Data wytworzenia:
13 maj 2005

Osoba dodająca informacje

Wojciech Zwoliński

Data publikacji:
13 maj 2005, godz. 15:37

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
07 mar 2010, godz. 17:21