Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Pana Norberta Białek działającego w imieniu inwestora Gmina Rewal - Budowa budynku ratusza wraz z instalacjami, przyłączami i zagospodarowaniem terenu w Rewalu przy ul. Słonecznej

Rewal, dnia 27 czerwca 2011r.

PUŚ.6733.26.2011

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania

 

Zgodnie z art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717) i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego ( jednolity tekst Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000 roku ) zawiadamia się, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek:

 

Pana Norberta Białek działającego w imieniu inwestora Gmina Rewal:

 

Budowa budynku ratusza wraz z instalacjami, przyłączami i zagospodarowaniem terenu w Rewalu przy ul. Słonecznej, na części działki o numerze geodezyjnym 103/4,

 

Jednocześnie zawiadamiamy o zamieszczeniu wniosku o wydanie decyzji w publicznie dostępnym wykazie oraz o możliwości składania uwag i wniosków w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości w Referacie Planowania Przestrzennego, Urbanistyki i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy w Rewalu ul. Mickiewicza 19 pok. 110 tel. 3862-999 od poniedziałku do piątku w godz. 9?? - 14?? .

 

Otrzymują:

  1. Pan Norbert Białek,

  2. Tablica ogłoszeń UG Rewal

  3. A/a


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Owczarek

Data wytworzenia:
29 cze 2011

Osoba dodająca informacje

Mariusz Owczarek

Data publikacji:
29 cze 2011, godz. 14:21

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
29 cze 2011, godz. 14:22