Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Pozyskanie uzgodnień i opinii niezbędnych do przyjęcia uchwałą Rady Gminy projektu ?Programu Usuwania Azbestu z terenu Gminy Rewal na lata 2017-2032."

Wójt Gminy Rewal, działając na podstawie art. 17 pkt.2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 47 ustawy z dnia 3 października 2008 r. Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2017 r. poz. 1405, z późn. zm.) zwrócił się 22 sierpnia 2018 roku do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, Zachodniopomorskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Szczecinie oraz do Starostwa Powiatowego w Gryficach z wnioskiem o pozyskanie uzgodnień i opinii niezbędnych do przyjęcia uchwałą Rady Gminy projektu „Programu Usuwania Azbestu z terenu Gminy Rewal na lata 2017-2032.”


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wniosek o pozyskanie uzgodnień i opinii do Programu Usuwania Azbestu Gminy Rewal na lata 2017-2032.pdf (PDF, 275.59Kb) 2018-10-03 14:23:44 121
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tomasz Kapela

Data wytworzenia:
03 paź 2018

Osoba dodająca informacje

Tomasz Kapela

Data publikacji:
03 paź 2018, godz. 14:23

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kapela

Data aktualizacji:
03 paź 2018, godz. 14:23