Pozyskanie uzgodnień i opinii niezbędnych do przyjęcia uchwałą Rady Gminy projektu ?Programu Usuwania Azbestu z terenu Gminy Rewal na lata 2017-2032."
Wójt Gminy Rewal, działając na podstawie art. 17 pkt.2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 47 ustawy z dnia 3 października 2008 r. Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2017 r. poz. 1405, z późn. zm.) zwrócił się 22 sierpnia 2018 roku do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, Zachodniopomorskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Szczecinie oraz do Starostwa Powiatowego w Gryficach z wnioskiem o pozyskanie uzgodnień i opinii niezbędnych do przyjęcia uchwałą Rady Gminy projektu „Programu Usuwania Azbestu z terenu Gminy Rewal na lata 2017-2032.”
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wniosek o pozyskanie uzgodnień i opinii do Programu Usuwania Azbestu Gminy Rewal na lata 2017-2032.pdf (PDF, 275.59Kb) | 2018-10-03 14:23:44 | 121 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Kapela Data wytworzenia:
03 paź 2018
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
03 paź 2018, godz. 14:23
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
03 paź 2018, godz. 14:23