REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ Z ZAPLECZEM
|
Rzeczpospolita Polska
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Faks: (022) 45 87 700
Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x
Dostawy *
Usługi * |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych
Data otrzymania ogłoszenia__________________________
Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa
Urząd Gminy Rewal |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Teofil Andryka |
Adres
Ul. Mickiewicza 19 |
Kod pocztowy
72-344 |
Miejscowość
Rewal |
Województwo
Zachodniopomorskie |
Telefon
091 38 62 624 |
Faks
091 38 62 758 |
Poczta elektroniczna (e-mail)
UG@REWAL.PL |
Adres internetowy (URL)
WWW.REWAL.PL |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ
Z ZAPLECZEM
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Zerwanie posadzek, demontaż boazerii, rozebranie ścianek, demontaż paneli ściennych, przecieranie tynków, „biały montaż”, położenie rur miedzianych, PVC, montaż grzejników. Dostawa wyposażenia.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Rewal - Gmina Rewal
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot |
45.21.42.10-5 |
Dodatkowe przedmioty |
45.31.10.00-0
36.15.00.00-7 |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK *
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK *
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Dostawa: 90 krzeseł, 15 stołów, 2 regały, 1 szafka kuchenna, 2 ławki drewniane dł. 210 cm,
9 zasłon pionowych, 4 wieszaków . Ponadto prace remontowe: Zerwanie posadzek, demontaż boazerii, rozebranie ścianek, demontaż paneli ściennych, przecieranie tynków, „biały montaż”, położenie rur miedzianych, PVC, montaż grzejników.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach do ***i/ lub w dniach 40 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia **/**/**** i/ lub zakończenia **/**/**** (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Wykonawca musi spełniać kryteria zawarte w Ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr19, poz. 177) w szczególności art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotowych prac.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony *
Negocjacje z ogłoszeniem *
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr**** poz.****** z **/**/**** (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba ** lub: Minimum ** / Maksimum **
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x Najniższa cena
lub
B) * Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
_________________________________________________________ - ____ %
_________________________________________________________ - ____ %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 15.09.2005 r. (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy)
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
15.09.2005 r. (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 15.09.2005 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 12:00 (gg:mm)
Miejsce Urząd Gminy Rewal pok. nr 6
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK *
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia 24.08.2005 r. (dd/mm/rrrr)
.......................................................
zatwierdzam
3
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wojciech Zwoliński Data wytworzenia:
24 sie 2005
Osoba dodająca informacje
Wojciech Zwoliński Data publikacji:
10 cze 2022, godz. 13:49
Osoba aktualizująca informacje
Wojciech Zwoliński Data aktualizacji:
24 sie 2005, godz. 15:53