Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem w zespole szkolno-przedszkolnym w Niechorzu.l
|
Rzeczpospolita Polska
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Faks: (022) 45 87 700
Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane
Dostawy
Usługi |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych
Data otrzymania ogłoszenia ___________________
Numer |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa
Urząd Gminy Rewal |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Tomasz Bartkowski |
Adres
Mickiewicza 19 |
Kod pocztowy
72-344 |
Miejscowość
Rewal |
Województwo
|
Telefon
091 38 62 624 |
Faks
091 38 62 758 |
Poczta elektroniczna (e-mail)
zp@rewal.pl |
Adres internetowy (URL)
www.rewal.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) Adres, pod który należy przesyłać oferty / wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
SEkcja II: przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem w zespole szkolno-przedszkolnym w Niechorzu.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Obiekt jedno i dwu-kondygnacyjny. Bez podpiwniczenia. Dach płaski o spadku minimalnym 5% z płyty warstwowej systemowej wypełnionej wełną mineralną.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Niechorze - Gmina Rewal
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot |
45.21.22.00-8 |
Dodatkowe przedmioty |
45.21.22.25-9
...-
...- |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
PROGRAM UŻYTKOWY
Sala sportowa o wymiarach w osiach 18,96 x 37,44 m (18,00 x 37,20 w świetle).
Sala pomocnicza - siłowania na I p.
Zespół szatni składających się z :
dwóch szatni dużych
dwóch szatni z prysznicami i WC
pomieszczenie dla trenerów
ogólnodostępne WC
Kotłowania obsługująca projektowany obiekt.
Magazyn sprzętu sportowego dla sali.
Łącznik między holem szkoły, a holem sali sportowej.
DANE LICZBOWE
powierzchnia zabudowy - 1002,9 m2
powierzchnia użytkowa - 1101,2 m2
kubatura 8156,0 m3
METODA WYKONAWSTWA
Tradycyjna (fundamenty, ściany, stropy części dwukondygnacyjnej) oraz częściowo uprzemysłowiona (konstrukcja i pokrycie dachu nad salą sportową).
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 12 i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)
SEkcja III: informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Wymagane wadium
25.000,00 PLN
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
dowód wniesienia/wpłacenia wadium;
oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ);
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Konieczne imienne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie została/y wskazana/e do reprezentacji we właściwym rejestrze. Wskazane jest aby pełnomocnictwo miało skasowane znaczki opłaty skarbowej w wysokości 15 zł dla każdego pełnomocnika.
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert:
wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 3 „doświadczenie zawodowe" oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej hali sportowej o wartości minimum 2.500.000 PLN (dwa miliony pięćset tysięcy).deklaracja wykonawcy o formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 4;
wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawodowych, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji - na załączniku Nr 5 - „kwalifikacje załogi i posiadane uprawnienia".
Wykonawca winien wykazać, kierownika budowy i kierownika robót branżowych.
Wykonawca winien wykazać się osobami przynależnymi do Izby Samorządu Zawodowego w branżach umożliwiających wykonanie zakresu robót przewidzianych w przedmiocie zamawiania ( branża budowlana, sanitarna i elektryczna). Wykonawca winien dołączyć do składanej oferty odpowiednie aktualne zaświadczenia z Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku zlecenia podwykonawcy określonego zakresu robót należy dołączyć do składanej oferty dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji w zakresie zlecanych robót;
dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na załączniku nr 6 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy, z zastosowaniem art. 6471 K.C. Ponadto podwykonawca winien wykazać, że dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia.
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt.4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt.9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Harmonogram rzeczowo - finansowy z uwzględnieniem etapowania robót.
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o
wartości co najmniej 200.000 zł.
14. Dokument potwierdzający obrót roczny firmy za 2004 r. w kwocie min. 2 miliony PLN,
15. Dokument potwierdzający dodatni wynik finansowy firmy za 2004 r.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
- %
- %
- %
- %
- %
- %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 08/11/2005 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) - 35,00 PLN
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
08/11/2005 (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 08/11/2005 (dd/mm/rrrr) Godzina 12:00 (gg:mm)
Miejsce pok. nr 5
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia 08/09/2005 (dd/mm/rrrr)
.........................................................
ZAMAWIAJĄCY
ZP-200
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: BUS/341/19/05
str. 6/6
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wojciech Zwoliński Data wytworzenia:
09 wrz 2005
Osoba dodająca informacje
Wojciech Zwoliński Data publikacji:
10 cze 2022, godz. 13:49
Osoba aktualizująca informacje
Wojciech Zwoliński Data aktualizacji:
09 wrz 2005, godz. 11:04