Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru byłej jednostki wojskowej wraz z przyległą plażą
|
Rzeczpospolita Polska
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Faks: (022) 45 87 700
Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane *
Dostawy *
Usługi x |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych
Data otrzymania ogłoszenia__________________________
Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa
Urząd Gminy Rewal |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Tomasz Bartkowski |
Adres
Ul. Mickiewicza 19 |
Kod pocztowy
72-344 |
Miejscowość
Rewal |
Województwo
Zachodniopomorskie |
Telefon
091 38 62 624 |
Faks
091 38 62 758 |
Poczta elektroniczna (e-mail)
UG@REWAL.PL |
Adres internetowy (URL)
WWW.REWAL.PL |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru byłej jednostki wojskowej wraz z przyległą plażą
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia (etapy)
-
Zadanie podzielono na następujące etapy:
-
I Wykonanie podkładów geodezyjnych i ekofizjografii,
-
II Wykonanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego,
-
III Uzgodnienia i wyłożenie planu do publicznego wglądu,
-
IV Wejście w życie uchwały tj. 30 dni od dnia jej ogłoszenia w dzienniku urzędowym
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Pobierowo - Gmina Rewal.
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot |
74.25.10.00-3 |
Dodatkowe przedmioty |
**.**.**.**-*
**.**.**.**-*
**.**.**.**-*
**.**.**.**-* |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK *
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK *
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
1. Zakres opracowania:
-
przygotowanie map podkładowych do celów projektowych,
-
opracowanie ekofizjograficzne dla terenu objętego ww. uchwałą Rady Gminy,
-
opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wraz z niezbędnymi opracowaniami, zgodny z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717)
-
dokumentacja prac planistycznych.
2. Podkład geodezyjny w postaci map cyfrowych należy wykonać w układzie 65 i dodatkowo
w układzie 2000.
3. Zakres przetargu obejmuje około 40 ha.
4. Zakres informacji map sytuacyjno-wysokościowych:
-
w skali 1:1000 i 1:2000 - z aktualnością minimum w zakresie budynków, ewidencji, linii napowietrznych i drzewostanu panującego,
-
Mapy winny być zarejestrowane w Powiatowym Biurze Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Gryficach ul. Dworcowa 23.
-
-
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;
-
posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia;
-
przedstawią minimum dwie referencje z realizacji zamówień o podobnym charakterze i zakresie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat lub jeśli okres jest krótszy w okresie prowadzenia działalności;
-
zrealizują zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
-
_________________________________________________________ - ____ %
-
_________________________________________________________ - ____ %
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 8 i/ lub w dniach *** (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia **/**/**** i/ lub zakończenia *** (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Nie dotyczy
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony *
Negocjacje z ogłoszeniem *
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr**** poz.****** z **/**/**** (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba ** lub: Minimum ** / Maksimum **
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x Najniższa cena
lub
B) * Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 21.12.2005 r. (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) nie dotyczy
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
21.12.2005 r. (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 21.12.2005 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 12:00 (gg:mm)
Miejsce Urząd Gminy Rewal pok. nr 6
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK *
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia 05.12.2005 r. (dd/mm/rrrr)
.......................................................
zatwierdzam
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wojciech Zwoliński Data wytworzenia:
05 gru 2005
Osoba dodająca informacje
Wojciech Zwoliński Data publikacji:
05 gru 2005, godz. 14:43
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
07 mar 2010, godz. 17:24