Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru byłej jednostki wojskowej wraz z przyległą plażą


0x01 graphic

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane *

Dostawy *

Usługi x

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________

SEKCJA I: Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Urząd Gminy Rewal

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Tomasz Bartkowski

Adres

Ul. Mickiewicza 19

Kod pocztowy

72-344

Miejscowość

Rewal

Województwo

Zachodniopomorskie

Telefon

091 38 62 624

Faks

091 38 62 758

Poczta elektroniczna (e-mail)

UG@REWAL.PL

Adres internetowy (URL)

WWW.REWAL.PL

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru byłej jednostki wojskowej wraz z przyległą plażą

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia (etapy)

  • Zadanie podzielono na następujące etapy:

  • I Wykonanie podkładów geodezyjnych i ekofizjografii,

  • II Wykonanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego,

  • III Uzgodnienia i wyłożenie planu do publicznego wglądu,

  • IV Wejście w życie uchwały tj. 30 dni od dnia jej ogłoszenia w dzienniku urzędowym

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Pobierowo - Gmina Rewal.

II.1.5) Nomenklatura

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot

74.25.10.00-3

Dodatkowe przedmioty

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE x TAK *

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE x TAK *

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

1. Zakres opracowania:

  • przygotowanie map podkładowych do celów projektowych,

  • opracowanie ekofizjograficzne dla terenu objętego ww. uchwałą Rady Gminy,

  • opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wraz z niezbędnymi opracowaniami, zgodny z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717)

  • dokumentacja prac planistycznych.

2. Podkład geodezyjny w postaci map cyfrowych należy wykonać w układzie 65 i dodatkowo

w układzie 2000.

3. Zakres przetargu obejmuje około 40 ha.

4. Zakres informacji map sytuacyjno-wysokościowych:

  • w skali  1:1000 i 1:2000 - z aktualnością minimum w zakresie budynków, ewidencji, linii napowietrznych i drzewostanu panującego,

    1. Mapy winny być zarejestrowane w Powiatowym Biurze Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Gryficach ul. Dworcowa 23.

    II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

    Okres w miesiącach 8 i/ lub w dniach *** (licząc od daty udzielenia zamówienia)

    lub: Data rozpoczęcia **/**/**** i/ lub zakończenia *** (dd/mm/rrrr)

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) Wymagane wadium

    Nie dotyczy

    III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

    2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;

    3. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia;

    4. przedstawią minimum dwie referencje z realizacji zamówień o podobnym charakterze i zakresie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat lub jeśli okres jest krótszy w okresie prowadzenia działalności;

    5. zrealizują zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

    6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na

    podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

    SEKCJA IV: TRYBY

    IV.1) tryb udzielenia zamówienia

    Przetarg nieograniczony x

    Przetarg ograniczony *

    Negocjacje z ogłoszeniem *

    IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

    Numer ogłoszenia w spisie BZP

    Nr**** poz.****** z **/**/**** (dd/mm/rrrr)

    IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

    Liczba ** lub: Minimum ** / Maksimum **

    IV.2) Kryteria oceny ofert

    A) x Najniższa cena

    lub

    B) * Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

    1. _________________________________________________________ - ____ %

    2. _________________________________________________________ - ____ %

    IV.3) Informacje administracyjne

    IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

    Dostępne do 29.11.2005 r. (dd/mm/rrrr)

    Cena (o ile dotyczy) nie dotyczy

    IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

    29.11.2005 r. (dd/mm/rrrr)

    Godzina 12:00 (gg:mm)

    IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

    Do  (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

    IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

    Data 29.11.2005 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 12:00 (gg:mm)

    Miejsce Urząd Gminy Rewal pok. nr 6

    SEKCJA V: INNE INFORMACJE

    V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

    NIE x TAK *

    Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia

    V.2) Data wysłania ogłoszenia 07.11.2005 r. (dd/mm/rrrr)

    .......................................................

    zatwierdzam


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wojciech Zwoliński

Data wytworzenia:
07 lis 2005

Osoba dodająca informacje

Wojciech Zwoliński

Data publikacji:
10 cze 2022, godz. 13:49

Osoba aktualizująca informacje

Wojciech Zwoliński

Data aktualizacji:
07 lis 2005, godz. 16:09