Uchwała Nr III/16/10 - w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rewal na rok 2011
Uchwała Nr III/16/2010
Rady Gminy Rewal
z dnia 17 grudnia 2010r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rewal na rok 2011.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4, pkt. 9 lit. „d”oraz lit. „i”, pkt. 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 – zmiana: Dz.U. z 2002r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 214, poz.1806, z 2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568; z 2004r. Nr102, poz.1055, Nr 116, poz.1203; z 2005r. Nr 172, poz.1441 oraz z 2006r. Nr 17, poz.128 i Nr 181, poz.1337; z 2007 Nr 48 poz.327; Nr 138 poz.974; Nr 173, poz.1218; z 2008 Nr 180, poz.1111, Nr 223, poz.1458; z 2009 Nr 52 poz.420, Nr 157, poz.1241; z 2010r. Nr 28, poz.142, Nr 28, poz.146, Nr 106, poz.675), oraz art. 233, pkt.1, art. 235, art. 236, art. 237 oraz art. 238 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr 157, poz.1240, Dz.U. z 2010r., Nr 28, poz.146, Nr 123, poz.835, Nr 152, poz.1020, Nr 96, poz.620), Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie -86 962 370,99 zł,
z tego:
1) dochody bieżące -72 790 370,99 zł,
2) dochody majątkowe -14 172 000,00 zł.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 6) w kwocie -79 650 247,59 zł,
z tego:
1) wydatki bieżące -38 051 353,14 zł,
2) wydatki majątkowe -41 598 894,45 zł.
§ 3. Ustala się planowaną nadwyżkę budżetu w kwocie -7 312 123,40 zł,
która zostanie przeznaczona na:
1) spłatę rat kredytów w kwocie -7 221 103,40 zł,
2) spłatę rat pożyczek w kwocie - 91 020 zł,
§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 13)
w kwotach:
1) przychody -7 312 123,40 zł,
2) rozchody -7 312 123,40 zł.
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
1) ogólną w kwocie - 197 800 zł,
2) celowe w kwocie - 2 200 zł,
z przeznaczeniem na:
a. realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 2 200 zł,
§ 6. Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy:
1) inwestycyjne do roku 2024 (Załącznik Nr 4) w wysokości -206 882 991 zł.
§ 7.1. Dochody i wydatki związane z realizacją:
1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 5, w kwocie - 876 812 zł,
2) zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 9,
w kwocie - 739 112,62 zł,
§ 8. 1.Ustala się dochody w kwocie - 600 000 zł,
z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
2. Ustala się wydatki w kwocie - 422 500 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, zgodnie z załącznikiem nr 8.
3. Ustala się wydatki w kwocie - 177 500 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii, zgodnie z załącznikiem nr 8.
§ 9.Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 2 500 000 zł,
2) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty -7 312 123,40 zł,
§ 10.Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o których mowa w § 9, do wysokości kwot w nich
określonych.
§ 11. Ustala się dotacje:
1) dla jednostek sektora finansów publicznych:
a. podmiotowe (Załącznik Nr 10) w kwocie - 1 833 537 zł,
2) dla jednostek spoza sektora finansów publicznych
a. celowe (Załącznik Nr 11) w kwocie - 395 000 zł,
z przeznaczeniem na:
· dotację celową z budżetu na finansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w zakresie upowszechniania kultury i dziedzictwa narodowego
w kwocie - 35 000 zł,
· dotację celową z budżetu na finansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w zakresie kultury fizycznej i sportu w kwocie - 360 000 zł,
b. przedmiotowe (Załącznik Nr 12) w kwocie - 300 000 zł,
§ 12.Upoważnia się Wójta do:
1) dokonywania zmian w planie wydatków:
a. na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
b. majątkowych,
z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
2) przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych
wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy,
3) do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
4) przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania
zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach
następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
5) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego do wysokości 2 500 000 zł,
6) udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do kwoty -1 500 000 zł,
7) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
§ 13.Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2011 roku i podlega ogłoszeniuw Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego,na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Przewodnicząca Rady
Joanna Drzewińska - Dąbrowska
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
UchwaA a.doc (DOC, 69.00Kb) | 2010-12-27 16:37:48 | 578 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
27 gru 2010
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
27 gru 2010, godz. 16:39