Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uchwała Nr III/16/10 - w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rewal na rok 2011

Uchwała Nr III/16/2010

Rady Gminy Rewal

z dnia 17 grudnia 2010r.

 

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rewal na rok 2011.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4, pkt. 9 lit. „d”oraz lit. „i”, pkt. 10 ustawy z dnia             8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 – zmiana: Dz.U. z 2002r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 214, poz.1806,              z 2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568; z 2004r. Nr102, poz.1055, Nr 116, poz.1203; z 2005r. Nr 172, poz.1441 oraz z 2006r. Nr 17, poz.128 i Nr 181, poz.1337; z 2007 Nr 48 poz.327; Nr 138 poz.974; Nr 173, poz.1218; z 2008 Nr 180, poz.1111, Nr 223, poz.1458; z 2009 Nr 52 poz.420, Nr 157, poz.1241; z 2010r. Nr 28, poz.142, Nr 28, poz.146, Nr 106, poz.675), oraz art. 233, pkt.1, art. 235, art. 236, art. 237 oraz art. 238 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr 157, poz.1240, Dz.U. z 2010r., Nr 28, poz.146, Nr 123, poz.835, Nr 152, poz.1020, Nr 96, poz.620), Rada Gminy uchwala, co następuje:

 

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie    -86 962 370,99 zł,
z tego:

1)  dochody bieżące                                                                       -72 790 370,99 zł,

2)  dochody majątkowe                                                                 -14 172 000,00 zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 6) w kwocie     -79 650 247,59 zł,
z tego:

1)  wydatki bieżące                                                                        -38 051 353,14 zł,

2)  wydatki majątkowe                                                                  -41 598 894,45 zł.

§ 3. Ustala się planowaną nadwyżkę budżetu w kwocie          -7 312 123,40 zł,

która zostanie przeznaczona na:

1)  spłatę rat kredytów w kwocie                                                  -7 221 103,40 zł,

2)  spłatę rat pożyczek w kwocie                                                   -         91 020 zł,

§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 13)
w kwotach:

1)  przychody                                                                                -7 312 123,40 zł,

2)  rozchody                                                                                  -7 312 123,40 zł.

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

1)  ogólną w kwocie                                                                       -       197 800 zł,

2)  celowe w kwocie                                                                       -           2 200 zł,

z przeznaczeniem na:

a.   realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego            -           2 200 zł,

§ 6. Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy:

1)  inwestycyjne do roku 2024 (Załącznik Nr 4) w wysokości      -206 882 991 zł.

 

§ 7.1. Dochody i wydatki związane z realizacją:

1)  zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 5,                                                                                                                    w kwocie -  876 812 zł,

2)  zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 9,

                                                                                           w kwocie - 739 112,62 zł,

§ 8. 1.Ustala się dochody w kwocie                                         -       600 000 zł,

z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

2. Ustala się wydatki w kwocie                                                -       422 500 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, zgodnie z załącznikiem nr 8.

3. Ustala się wydatki w kwocie                                                -       177 500 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii, zgodnie z załącznikiem nr 8.

§ 9.Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na:

1)  pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty                                                          -    2 500 000 zł,

2)  spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty                         -7 312 123,40 zł,

§ 10.Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o których mowa w § 9, do wysokości kwot w nich
określonych.

§ 11. Ustala się dotacje:

1)  dla jednostek sektora finansów publicznych:

a.   podmiotowe (Załącznik Nr 10) w kwocie                             -    1 833 537 zł,

2)  dla jednostek spoza sektora finansów publicznych

a.   celowe (Załącznik Nr 11) w kwocie                                     -       395 000 zł,

z przeznaczeniem na:

·        dotację celową z budżetu na finansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w zakresie upowszechniania kultury i dziedzictwa narodowego                      

 w kwocie - 35 000 zł,                                          

·        dotację celową z budżetu na finansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w zakresie kultury fizycznej i sportu w kwocie            - 360 000 zł,

b.  przedmiotowe (Załącznik Nr 12) w kwocie                                   - 300 000 zł,

 

 

§ 12.Upoważnia się Wójta do:

1)  dokonywania zmian w planie wydat­ków:

a.     na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,

b.     majątkowych,

z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

2)  przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych
wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy,

3)  do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym        i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki                                i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.

4)  przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania
zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach
następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.

5)  zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego do wysokości 2 500 000 zł,

6)  udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do kwoty   -1 500 000 zł,

7)  lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

§ 13.Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2011 roku i podlega ogłoszeniuw Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego,na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Przewodnicząca Rady

 

Joanna Drzewińska - Dąbrowska


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
UchwaA a.doc (DOC, 69.00Kb) 2010-12-27 16:37:48 578
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Owczarek

Data wytworzenia:
27 gru 2010

Osoba dodająca informacje

Mariusz Owczarek

Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
27 gru 2010, godz. 16:39