Uchwała Nr VIII/19/15 Rady Gminy Rewal z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie powołania doraźnej komisji Rady Gminy Rewal ds. opracowania programu naprawczego w zakresie finansów Gminy Rewal
UCHWAŁA NR VIII/19/15
Rady Gminy Rewal
z dnia 6 lutego 2015r.
w sprawie powołania doraźnej komisji Rady Gminy Rewal ds. opracowania programu naprawczego w zakresie finansów Gminy Rewal
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 594, poz. 645, poz. 1318, z 2014 r. poz. 379, poz. 1072), uchwala się, co następuje:
§ 1. W celu opracowania programu naprawczego w zakresie finansów Gminy Rewal, powołuje się doraźną Komisję Rady Gminy Rewal, składającą się z 5 radnych.
§ 2. 1. Do zadań Komisji należy wsparcie merytoryczne przy tworzeniu i analiza założeń programu naprawczego finansów Gminy Rewal w zakresie obejmującym:
- analizę stanu finansów jednostki samorządu terytorialnego, w tym określenie przyczyn zagrożenia realizacji zadań publicznych;
- plan przedsięwzięć naprawczych, wraz z harmonogramem ich wprowadzania, zmierzających do usunięcia zagrożeń w realizacji zadań publicznych;
- przewidywane efekty finansowe poszczególnych przedsięwzięć naprawczych, wraz z określeniem sposobu ich obliczania.
2. Komisja po zakończeniu pracy zobowiązana jest przedłożyć projekt Programu Naprawczego do zaopiniowania i zatwierdzenia przez Radę Gminy
§ 3. Ustala się następujący skład Komisji:
- Paweł Żoła - członek Komisji,
- Barbara Kral - członek Komisji,
- Rafał Mielcarek - członek Komisji,
- Zbigniew Rydzyński- członek Komisji.
- Marcin Ryczko – członek Komisji
§ 4. Na przewodniczącego Komisji powołuje się Pawła Żołę
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodnicząca Rady
Agnieszka Tasarz
Uzasadnienie
Z uwagi na bardzo trudną sytuację finansową Gminy Rewal i konieczność wprowadzenia planu naprawczego, Rada Gminy zamierza powołać komisje doraźną mającą na celu czynne uczestniczenie w analizie założeń programu naprawczego.
Do zadań komisji należeć będzie w szczególności analiza
- stanu finansów jednostki samorządu terytorialnego, w tym określenie przyczyn zagrożenia realizacji zadań publicznych;
- plan przedsięwzięć naprawczych, wraz z harmonogramem ich wprowadzania, zmierzających do usunięcia zagrożeń w realizacji zadań publicznych;
- przewidywanych efektów finansowych poszczególnych przedsięwzięć naprawczych,
wraz z określeniem sposobu ich obliczania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
17 lut 2015
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
17 lut 2015, godz. 11:10