Uchwała Nr XLVI/351/13 Rady Gminy Rewal w sprawie dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi
UCHWAŁA NR XLVI/ 351/ 13
RADY GMINY REWAL
z dnia 29 listopada 2013 r.
w sprawie dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi.
Na podstawie art. 6r ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami) oraz 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zmianami), Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się następujące rodzaje dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Rewal w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy złożyli deklarację o wysokości opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi:
1) Jednorazowy odbiór zmieszanych odpadów komunalnych zebranych w pojemnikach lub workach o pojemności 60 l, 120 l, 240 l oraz 1100 l;
2) Podstawienie i odbiór pojemnika przeznaczonego na odpady:
a) budowlane i rozbiórkowe;
b) zmieszane odpady budowlane i rozbiórkowe
c) odpady wielkogabarytowe,
wraz z zagospodarowaniem tych odpadów;
§ 2. 1. Ustala się następujące wysokości cen za usługi określone w §1 ust. 1:
1) za odbiór worka 60 l – kwota 9 zł,
2) za odbiór pojemnika 120 l – kwota 16 zł,
3) za odbiór pojemnika 240 l – kwota 30 zł,
4) za odbiór pojemnika 1100 l – kwota 131 zł.
2. Ustala się następujące wysokości cen brutto za usługi określone w:
a) §1 ust. 2 pkt. a) w kwocie 150 zł za 1 Mg
b) §1 ust. 2 pkt. b) w kwocie 344 zł za 1 Mg
c) §1 ust. 2 pkt. c) w kwocie 409 zł. za 1 Mg
§ 3. 1. Usługi o których mowa w § 1 wykonywane są na wniosek właściciela nieruchomości.
2. Właściciel nieruchomości zgłasza zapotrzebowanie na skorzystanie z usług, o których mowa w § 1 pisemnie w formie wniosku stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały.
3. Właściciel nieruchomości zobowiązany jest poinformować o rodzaju odpadów oraz ilości pojemników lub worków przeznaczonych do odbioru. Przedsiębiorca po wykonaniu usługi zobowiązany jest do wystawienia potwierdzenia wywozu, z czego jedną kopię przekazuje zlecającemu a drugą do Urzędu Gminy w Rewalu.
4. Termin płatności za usługę, o której mowa w § 1 wynosi 7 dni od dnia wykonania usługi potwierdzonej dokumentem tzw. „potwierdzeniem odbioru” otrzymanym od przedsiębiorcy świadczącego usługi dodatkowe.
5. Płatność za usługę uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Rewalu.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rewal
§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego i ma zastosowanie od stycznia 2014r.
Przewodnicząca Rady
Joanna Drzewińska - Dąbrowska
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
XLVI-351-13.pdf (PDF, 262.83Kb) | 2013-12-11 12:43:46 | 499 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
11 gru 2013
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
11 gru 2013, godz. 14:21