Uchwała Nr XXXI/248/12 - w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal
UCHWAŁA NR XXXI/248/12RADY GMINY REWALz dnia 10 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 Ustawy z dnia 6 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 3 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r., poz. 391), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gryficach, Rada Gminy w Rewalu uchwala, co następuje: § 1. Ustala się „Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rewal”, który określa szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rewal, w brzmieniu określonym w załączniku do uchwały. § 2. Traci moc uchwała Nr XLIX/350/06 Rady Gminy Rewal z dnia 29 czerwca 2006 r. w sprawie „Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie” (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 92, poz. 1723 z 2006r.) § 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rewal § 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego. Przewodnicząca RadyJoanna Drzewińska-Dąbrowska
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
XXXI.248.12.pdf (PDF, 340.08Kb) | 2012-12-21 14:07:46 | 1282 | |
Regulamin utrzymania czystości i porządku.pdf (PDF, 467.22Kb) | 2012-12-21 14:22:01 | 1669 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
21 gru 2012
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
21 gru 2012, godz. 14:22