WYKONANIE REMONTU I REWIZJI LOKOMOTYWY PAROWEJ PX -48
|
Rzeczpospolita Polska
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Faks: (022) 45 87 700
Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane *
Dostawy *
Usługi x |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych
Data otrzymania ogłoszenia__________________________
Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa
Urząd Gminy Rewal |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Hanna Nowak |
Adres
Ul. Mickiewicza 19 |
Kod pocztowy
72-344 |
Miejscowość
Rewal |
Województwo
Zachodniopomorskie |
Telefon
091 38 62 624 |
Faks
091 38 62 758 |
Poczta elektroniczna (e-mail)
UG@REWAL.PL |
Adres internetowy (URL)
WWW.REWAL.PL |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
WYKONANIE REMONTU I REWIZJI LOKOMOTYWY PAROWEJ
PX -48
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
- naprawa kotła parowego po przeprowadzonej przez Wykonawcę rewizji wewnętrznej z próbą ciśnieniową
- wykonanie remontu, rewizji i odbiorów dozorowych
- regeneracja części zgodna z dokumentacją techniczną
- naprawa rewizyjna kotła ciśnieniowego i podzespołów
- dokonanie odbioru urządzeń pracujących pod ciśnieniem przez państwowy dozór techniczny i uzyskanie
świadectw dopuszczenia do ruchu
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
U Wykonawcy .
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot |
50221000-0 |
Dodatkowe przedmioty |
**.**.**.**-*
**.**.**.**-*
**.**.**.**-*
**.**.**.**-* |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK *
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK *
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Do 60.000 Euro
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach do ***i/ lub w dniach 90 dni od podpisania umowy (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia **/**/**** i/ lub zakończenia (dd/mm/rrrr) **/**/****
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Nie dotyczy/
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Wykonawca musi spełniać kryteria zawarte w Ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr19, poz. 177) w szczególności art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotowych usług.
Dodatkowo musi wykazać się wykonaniem, w ostatnich 3 latach, przynajmniej 1 usługi podobnej do przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony *
Negocjacje z ogłoszeniem *
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr**** poz.****** z **/**/**** (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba ** lub: Minimum ** / Maksimum **
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x Najniższa cena
lub
B) * Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
_________________________________________________________ - ____ %
_________________________________________________________ - ____ %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 30.11.2004 r. (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) nie dotyczy
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
30.11.2004 r. (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do 29.12.2004 r. (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 30.11.2004 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 12:00 (gg:mm)
Miejsce Urząd Gminy Rewal pok. nr 6
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK *
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia 28.10.2004 r. (dd/mm/rrrr)
.......................................................
zatwierdzam
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wojciech Zwoliński Data wytworzenia:
28 paź 2004
Osoba dodająca informacje
Wojciech Zwoliński Data publikacji:
10 cze 2022, godz. 13:49
Osoba aktualizująca informacje
Wojciech Zwoliński Data aktualizacji:
28 paź 2004, godz. 13:26