Zarządzenie Nr 7/10 Wójta Gminy Rewal z dnia 26.02.2010r. w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy
Zarządzenie Nr 7/10
Wójta Gminy Rewal
z dnia 26.02.2010r.
W sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 -z późniejszymi zmianami) zarządza się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Rewal, wprowadza się zmiany:
§ 9 ust. 1 otrzymuje nowe brzmienie
w urzędzie tworzy się :
Wydziały.
Referaty.
Wieloosobowe stanowiska pracy.
Samodzielne stanowiska pracy.
Strukturę w ramach Straży Gminnej.
W § 10 ust. 2 pkt. 2 otrzymuje nowe brzmienie
Wieloosobowe stanowiska pracy
Działalności Gospodarczej i profilaktyki uzależnień - DGU
Pkt. 3 otrzymuje nowe brzmienie
Samodzielne stanowiska.
Edukacji i Zdrowia - EZ
Dotychczasowy pkt. 3 staje się pkt. 4 itd.
W § 11 pkt. 4 otrzymuje nowe brzmienie
Wieloosobowe stanowiska pracy tworzy się z 2 pracowników zajmujących się tymi samymi kategoriami spraw, poza strukturą referatu.
Samodzielne stanowisko jest najmniejszą jednostką organizacyjną
w strukturze Urzędu, może być utworzone w ramach wydziału, referatu lub po za ich strukturą.
W § 14 ust. 3 pkt. 8 -podp. c otrzymuje nowe brzmienie
Wieloosobowym stanowiskiem Działalności Gospodarczej i Profilaktyki Uzależnień.
W § 26 ust. 2 otrzymuje nowe brzmienie
W zakresie zadań:
Koordynowanie pracy placówki służby zdrowia i opieki na terenie gminy.
Współpraca z inspekcją sanitarną , ośrodkiem pomocy społecznej .
Sprawy opieki społecznej, dodatków mieszkaniowych i świadczeń rodzinnych
prowadzone są przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej działający jako
wyodrębniona jednostka organizacyjna realizująca zadania własne i zlecone.
W § 27 zmienia się dotychczasową nazwę stanowiska, na Wieloosobowe Stanowisko Działalności Gospodarczej i Profilaktyki Uzależnień
oraz dodaje się ust. 3 o brzmieniu
W zakresie działalności związanych z profilaktyką i rozwiązywania problemów alkoholowych.
Realizacja zadań ujętych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywaniu Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałanie Narkomanii uchwalonego na dany rok.
Wydatkowanie środków przeznaczonych na realizację programu ujętych w Preliminarzu wydatków na dany rok wraz z prowadzeniem obsługi księgowej.
Podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia wobec osoby uzależnionej obowiązku poddaniu się leczeniu.
Wspomaganie działalności instytucji stowarzyszeń i osób fizycznych
w rozwiązywaniu problemów alkoholowych oraz narkomanii.
Współpraca z organizacjami społecznymi, pozarządowymi
oraz stowarzyszeniami i placówkami oświatowymi w sprawach walki
z uzależnieniami.
W załączniku Nr 1 do Regulaminu Stanowiskowych Organizacyjnych Urzędu Gminy
Wprowadza się zmiany
W kolumnie 4 - samodzielne stanowisko pracy, pkt. 14 otrzymuje nowe brzmienie
Wieloosobowe stanowisko Działalności Gospodarczej i Profilaktyki Uzależnień podporządkowano Sekretarzowi Gminy
- 2 etaty na umowę o pracę
§ 3. W załączniku Nr 2 do Regulaminu - Stanowiącym Strukturę Organizacyjną Urzędu
Gminy, wprowadza się zmiany
W miejsce stanowiska Działalności Gospodarczej wprowadza się
Wieloosobowe stanowisko Działalności Gospodarczej i Profilaktyki Uzależnień.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do wiadomości
pracownikom Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Rewal
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZarzA dzenie Nr 7-10.doc (DOC, 39.00Kb) | 2010-02-26 15:18:01 | 521 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
26 lut 2010
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
26 lut 2010, godz. 15:18
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
19 lip 2011, godz. 12:59