Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wyborze oferty - dot. usunięcia drzew z terenu Gminy

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Zawiadamia się, że w wyniku otwarcia ofert dotyczących zapytania cenowego na zadanie dotyczące usunięcie drzew z ternu Gminy Rewal, zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 26 czerwca br. (OŚ.6131.OD.3.2014.KM), które odbyło się dnia 14 lipca 2014 r. na w/w zadanie wybrano ofertę nr 1 złożoną przez: Zakład Ogólnobudowlany Przemysław Studziński, z siedzibą przy ul. Chmielnej 7, 72-346 Pobierowo - na kwotę 2 061,48 PLN brutto za wykonanie całości zadania.

 

Wybrana oferta spełnia wszystkie warunki wymagane w zaproszeniu do składania ofert i jest ofertą z najniższą ceną.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
protokół.pdf (PDF, 292.55Kb) 2014-07-15 08:54:26 525
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf (PDF, 211.15Kb) 2014-07-15 08:54:26 526
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Myroniuk

Data wytworzenia:
15 lip 2014

Osoba dodająca informacje

Karolina Myroniuk

Data publikacji:
15 lip 2014, godz. 08:54

Osoba aktualizująca informacje

Karolina Myroniuk

Data aktualizacji:
15 lip 2014, godz. 08:54