Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rewal na rok 2022

                                                                                                                               PROJEKT

Uchwała Nr        .2021

Rady Gminy Rewal

z dnia ....................

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rewal na rok 2022.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt.9 lit. c, d, i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1834 z późn.zm.) oraz art.212, ust.2, art. 214, art.215, art.222, art.235-237, art.239, art.258 ust.1 pkt.1 i 2 oraz art.264 ust.3 ustawy o finansach publicznych  z dnia 27 sierpnia 2009 r.( tj. Dz.U. z 2021 r poz.305,1535,1773)  Rada Gminy Rewal uchwala, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie                          -   64.080.191,00 zł,
z tego:

  1. dochody bieżące                                                                                               -   55.916.630,38 zł,
  2. dochody majątkowe                                                                                         -     8.163.560,62 zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2 i 2 a) w kwocie                    -   54.054.030,81 zł,      
z tego:

  1. wydatki bieżące                                                                                                 -   47.504.030,81 zł,
  2. wydatki majątkowe                                                                                          -     6.550.000,00 zł.

 

§ 3. Ustala się planowaną nadwyżkę budżetu w kwocie                                  -  10.026.160,19 zł,

która zostanie przeznaczona na pokrycie rozchodów

§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3)
w kwotach:

  1. przychody                                                                                                         -                   0,00 zł,
  2. rozchody                                                                                                           -   10.026.160,19 zł.

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

  1. ogólną w kwocie                                                                                                     -  300.000,00 zł,
  2. celowe w kwocie                                                                                                     - 300.000,00 zł,

z przeznaczeniem na:

    1. realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego                                        - 105.000,00 zł.
    2. wydatki związane z oświatą                                                                               - 195.000,00 zł

§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:

  1. zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 4a i 4b,

        § 7. 1.Ustala się dochody:                                                                                  

  1. z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości
    (Załącznik nr 5a) -                                                                                             -   990.000,00  zł,
  2. z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości
    (Załącznik 5b)                                                                                             - 5.100.000,00 zł.
  3. z tytułu opłat i kar, o których mowa w art. 402 ustawy prawo o ochronie środowiska w wysokości (Załącznik 5c)                                                                                                      -   93.000,00  zł.

              2. Ustala się wydatki:                                                                                                                  

  1. na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych (Załącznik nr 5a)                                                                 -   980.000,00  zł,
  2. na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii
    (Załącznik nr 5a)                                                                                            -   10 000,00 zł,
  3. z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości
    (Załącznik 5b)                                                                                           -   5.825,830,00 zł,
  4. z tytułu opłat i kar, o których mowa w art. 402 ustawy prawo o ochronie środowiska w wysokości (Załącznik 5c)                                                                                            -      93.000,00  zł.

       § 8. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowa-       nych  papierów wartościowych na:

  1. pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty                                                                         -     2.500.000,00 zł,

 

     § 9. Upoważnia się Wójta Gminy Rewal do zaciągania zobowiązań o których mowa w § 8.

     § 10. Ustala się dotacje:

  1. dla jednostek sektora finansów publicznych:
    1. podmiotowe (Załącznik Nr 6a) w kwocie                                                   -        400.000,00 zł.
  2. dla jednostek spoza sektora finansów publicznych
  1. celowe (Załącznik Nr 6b) w kwocie                                                          -        680.000,00 zł.
  2. podmiotowe (Załącznik Nr 6c) w kwocie                                                   -     2.652.000,00 zł
  3. podmiotowe ( Załącznik nr 6d) w kwocie .                                                    -       60.000,00 zł
  4. celowe ( Załącznik 6e) w kwocie                                                                -        300.000,00 zł

 

    § 11. Upoważnia się Wójta do:

  1. dokonywania zmian w planie wydat­ków:
      1. na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
      2. majątkowych,

                               - z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

  1. przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy,
  2. do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
  3. przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,

 

§ 12. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.

Załączniki do pobrania

Lp. Nazwa pliku Data dodania
1 Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rewal na rok 2022 2021-12-14 14:01:06

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

-

Data wytworzenia:
-

Osoba dodająca informacje

Tomasz Kapela

Data publikacji:
14-12-2021 14:01:06

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kapela

Data aktualizacji:
14-12-2021 14:01:06