Uchwała Nr XXXIV/266/13 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal
UCHWAŁA NR XXXIV/266/13RADY GMINY REWALz dnia 24 stycznia 2013 r.w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 Ustawy z dnia 6 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 3 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r., poz. 391), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gryficach, Rada Gminy w Rewalu uchwala, co następuje: § 1. Ustala się „Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rewal”, który określa szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rewal, w brzmieniu określonym w załączniku do uchwały.§ 2. Traci moc uchwała Nr XXXI/248/12 Rady Gminy Rewal z dnia 10 grudnia 2012 r. w sprawie „Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Rewal”§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rewal.§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.Przewodnicząca RadyJoanna Drzewińska-Dąbrowska
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Uchwała.XXXIV.266.13.2013-01-24.pdf (PDF, 333.22Kb) | 2013-01-25 14:29:12 | 911 | |
Załącznik.pdf (PDF, 229.35Kb) | 2013-01-25 14:29:12 | 1412 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
25 sty 2013
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
27 cze 2013, godz. 10:01