Uchwała Nr XXXVII/293/13 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal
UCHWAŁA NR XXXVII/293/13
RADY GMINY REWAL
z dnia 10 kwietnia 2013 r.
w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 Ustawy z dnia 6 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 3 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 391), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gryficach, Rada Gminy w Rewalu uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się „Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal”, który określa szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal, w brzmieniu określonym w załączniku do uchwały.
§ 2. Traci moc uchwała Nr XXXIV/266/13 Rady Gminy Rewal z dnia 24 stycznia 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rewal .
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rewal.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym
Województwa Zachodniopomorskiego.
Przewodnicząca Rady
Joanna Drzewińska -
Dąbrowska
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Uchwała.XXXVII.293.13.2013-04-10.pdf (PDF, 326.16Kb) | 2013-04-23 08:33:57 | 775 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
19 kwi 2013
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
18 mar 2022, godz. 08:12
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
23 kwi 2013, godz. 08:34