Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 12/2015 Wójta Gminy Rewal z dnia 30 marca 2015r. w sprawie powołania pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii

ZARZĄDZENIE NR 12/2015

WÓJTA GMINY REWAL

z dnia 26 marca 2015r.

w sprawie powołania pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 594 z późn. zm.) w związku z art. 41 ust. 2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1356 z późn. zm.) oraz art. 10 ust. 5 ustawy z dnia 24 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii (tekst jedn. Dz. U z 2012, poz. 124 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Panią Agatę Smoczyk na pełnomocnika Wójta ds. realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

§ 2

Zakres obowiązków pełnomocnika ds. realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani, określa załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3

  Traci moc zarządzenie nr 29/2014 Wójta Gminy Rewal z dnia 8 maja 2014r. w sprawie powołania pełnomocnika do realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  1 kwietnia 2015 roku.

 

Wójt Gminy

 

Robert Skraburski 

Załącznik
do Zarządzenia Nr 12/2015 
Wójta Gminy Rewal
z dnia 26 marca 2015 r.

 

Zakres obowiązków pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii 

1.    Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu  w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

2.    Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Rewal ( zwanego dalej Programem) i wydatkowaniem środków publicznych w ramach  Programu.

3.    Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  i Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Rewalu, w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.

4.    Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy.

5.    Przygotowanie i przedkładanie corocznie wójtowi:
a) projektu Programu,
b) planu wydatków w zakresie realizacji Programu,
c) sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu.

6.    Prowadzenie obsługi finansowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Rewalu.

7. Wdrażanie i propagowanie na terenie gminy Rewal ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.                                                                                             

                                                                      Wójt Gminy

 

Robert Skraburski


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zarządzenie Nr 12-2015.pdf (PDF, 150.01Kb) 2015-03-30 09:55:03 737
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Owczarek

Data wytworzenia:
30 mar 2015

Osoba dodająca informacje

Mariusz Owczarek

Data publikacji:
30 mar 2015, godz. 09:53

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
30 mar 2015, godz. 09:55