Zarządzenie Nr 20/2023 Wójta Gminy Rewal z dnia 09 lutego 2023 r. w sprawie powołania pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
Zarządzenie Nr 20/2023
Wójta Gminy Rewal
z dnia 09 lutego 2023 r.
w sprawie powołania pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40) w związku z art. 41 ust.2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 165.), zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Panią Joannę Błachuta na pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
§ 2. Zakres obowiązków pełnomocnika ds. realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii, określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Udzielam pełnomocnictwa do podpisywania korespondencji związanej z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych i narkomanii.
§ 4. Traci moc zarządzenie nr 5/21 Wójta Gminy Rewal z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie powołania pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Konstanty Tomasz Oświęcimski
Sporządził:
Główny specjalista ds. płac
Marta Zelwak-Kabala
Zatwierdził:
Sekretarz Gminy
Wioletta Brzezińska
Akceptacja pod względem prawnym:
Rozdzielnik:
- Oryginał: Referat Organizacyjno-Administracyjny Urzędu.
- Kopia użytkowa: www.bip.rewal.pl, intranet
Załącznik
do Zarządzenia nr 20/2023
Wójta Gminy Rewal
z dnia 09 lutego 2023r.
Zakres obowiązków pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
- Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
- Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Rewal (zwanego dalej Programem) i wydatkowaniem środków publicznych w ramach Programu.
- Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Rewalu, w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.
- Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy.
- Przygotowanie i przedkładanie corocznie Wójtowi:
- projektu Programu,
- planu wydatków w zakresie realizacji Programu,
- sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu,
- Prowadzenie obsługi finansowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Rewalu.
- Wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy Rewal ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.
- Wykonywania innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Rewal.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wioletta Brzezińska Data wytworzenia:
09 lut 2023
Osoba dodająca informacje
Tomasz Kapela Data publikacji:
09 lut 2023, godz. 13:28
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Kapela Data aktualizacji:
09 lut 2023, godz. 13:28