Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 5/2021 Wójta Gminy Rewal z dnia 18 stycznia 2021r. w sprawie powołania pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii

Zarządzenie nr 5/2021

Wójta Gminy Rewal

z dnia  18 stycznia 2021r.

w sprawie powołania pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U.              z 2020 r. poz. 1378) w związku z art. 41 ust.2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2277 z późn. zm.) oraz art. 10 ust. 5 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2050) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Powołuję Panią Magdalenę Czaplińską na pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

 

§ 2

Zakres obowiązków pełnomocnika ds. realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii, określa załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Traci moc zarządzenie nr 84/2020 Wójta Gminy Rewal z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie powołania pełnomocnika do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                                              Wójt Gminy Rewal

 

                                                                                                              Konstanty Tomasz Oświęcimski

 

Załącznik do Zarządzenia nr 5 /2021

z dnia 18 stycznia 2021

 

 

 

 

Zakres obowiązków pełnomocnika Wójta do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii

 

  1. Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
  2. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Rewal (zwanego dalej Programem) i wydatkowaniem środków publicznych w ramach Programu.
  3. Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Rewalu, w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.
  4. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy.
  5. Przygotowanie i przedkładanie corocznie Wójtowi:
  1. projektu Programu,
  2. planu wydatków w zakresie realizacji Programu,
  3. sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu,
  1. Prowadzenie obsługi finansowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Rewalu.
  2. Wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy Rewal ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Zelwak-Kabala

Data wytworzenia:
18 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Tomasz Kapela

Data publikacji:
18 sty 2021, godz. 10:31

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Kapela

Data aktualizacji:
18 sty 2021, godz. 10:31