Zarządzenie nr 58/2011 Wójta gminy Rewal z dnia 30 września 2011 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy
Zarządzenie nr 58/2011
Wójta Gminy Rewal
z dnia 30 września 2011r.
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 - z poźn. zm.) - zarządza się co następuje:
§ 1.
W regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Rewal nadanym zarządzeniem nr 11/09 Wójta Gminy Rewal z dnia 24 lutego 2009 roku, wprowadza się zmiany:
W § 10 ust.2 , w pkt. 1) dodaje się literę h) Referat Turystyki i Promocji Gminy symbol - TP,
Dodaje się § 25a - o treści:
Referat Turystyki i Promocji Gminy
Realizuje zadania:
Gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz.
Koordynowanie i udział w imprezach promujących gminę (min. Targi, wystawy).
Organizacja szkoleń, odczytów, seminariów itp. Form dla potrzeb gminy.
Koordynacja i współorganizowanie imprez kulturalnych, patriotycznych, okolicznościowych, sportowych i turystycznych, których organizatorem jest Urząd Gminy w Rewalu.
Opracowywanie materiałów do wydawnictw promocyjnych map i folderów, zlecenie do druku, współpraca z agencjami reklamowymi.
Dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego gminy.
Redagowanie, zbieranie materiałów oraz realizacja wydruku gazety/informatora lokalnego.
Prowadzenie bazy danych o gminie w tym informacja turystyczna.
Współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi.
Redagowanie informacji, sprostowań i polemik na artykuły prasowe dotyczące gminy.
Zbieranie informacji niezbędnych dla prasy.
Przygotowywanie przemówień, wystąpień i listów okolicznościowych .
Prowadzenie spraw dotyczących herbu i logo gminy.
Przygotowanie budżetu, specyfikacji przetargowych oraz prowadzenie ewidencji wydatków związanych z promocją gminy.
Rozliczanie środków przyznanych na cele promocyjne.
Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów dotyczących promocji gminy oraz stała ich aktualizacja.
Wykonywanie zadań określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96,poz.873), a w szczególności:
- opracowywanie Programu współpracy Gminy Rewal z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- przygotowanie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego,
- egzekwowanie postanowień umowy podpisanej w wyniku rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego.Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
Współpraca z instytucjami, organizacjami, w tym przedsiębiorcami, osobami fizycznymi, służbami gminnymi oraz organizacjami społecznymi, w szczególności w zakresie:
a) kształtowania korzystnego wizerunku gminy,
b) rozwoju turystyki, w tym oferty turystycznej, bazy rekreacyjnej i noclegowej, oznakowania gminy itd.Ścisła współpraca z Gminnym Ośrodkiem Kultury i Centrum Informacji Promocji Rekreacji w zakresie promocji gminy.
Organizacja współpracy partnerskiej między gminą Rewal a gminami w kraju i zagranicą.
Organizacja konferencji prasowych.
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na reklamy.
Organizacja kąpielisk nadmorskich oraz nadzór nad ich właściwym funkcjonowaniem.
Przygotowanie i organizacja zagospodarowania plaż, w tym zawieranie umów na dzierżawę z przeznaczeniem na działalność gospodarczą oraz naliczanie stosownych opłat i ich egzekwowanie.
Monitorowanie funkcjonowania kąpielisk oraz właściwego zagospodarowania plaż, zgodnie z zawartymi umowami dzierżaw.
W załączniku Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego stanowiącego strukturę stanowisk wprowadza się zmiany:
W Wydziale Finansowym w Referacie Budżetu i Finansów w kolumnie 7 dodaje się 1 nowy etat, podporządkowany bezpośrednio Kierownikowi Referatu o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.
W Referacie Inwestycji i Drogownictwa w kolumnie 7 dodaje się 1 nowy etat, podporządkowany bezpośrednio Kierownikowi Referatu o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.
W Referacie Planowania Przestrzennego Urbanistyki i Ochrony Środowiska w kolumnie 7 dodaje się 1 nowy etat, podporządkowany bezpośrednio Kierownikowi Referatu o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.
Dodaje się pkt. 15 - Referat Turystyki i Promocji Gminy - podporządkowany Wójtowi Gminy - 4 etaty na umowę o pracę.
W Referacie Podatków i Opłat w kolumnie 7 zmniejsza się 2 etaty związane z Mandatami i Fotoradarami i dodaje się te 2 etaty w Straży Gminnej, podporządkowane bezpośrednio Komendantowi o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.
§ 2.
W załączniku Nr 2 do Regulaminu stanowiącym Strukturę Organizacyjną Urzędu Gminy dodaje się : Referat Turystyki i Promocji Gminy - podporządkowanie Wójt Gminy.
§ 2.
Wykonanie ustaleń zawartych w zarządzeniu powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do wiadomości pracownikom urzędu.
Wójt Gminy
Robert Skraburski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Owczarek Data wytworzenia:
06 paź 2011
Osoba dodająca informacje
Mariusz Owczarek Data publikacji:
06 paź 2011, godz. 10:10
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Owczarek Data aktualizacji:
06 paź 2011, godz. 10:11