Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Rewal

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 58/2011 Wójta gminy Rewal z dnia 30 września 2011 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy


Zarządzenie nr 58/2011

Wójta Gminy Rewal

z dnia 30 września 2011r.

 

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 - z poźn. zm.) - zarządza się co następuje:

§ 1.

W regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Rewal nadanym zarządzeniem nr 11/09 Wójta Gminy Rewal z dnia 24 lutego 2009 roku, wprowadza się zmiany:

  1. W § 10 ust.2 , w pkt. 1) dodaje się literę h) Referat Turystyki i Promocji Gminy symbol - TP,

  2. Dodaje się § 25a - o treści:

Referat Turystyki i Promocji Gminy

Realizuje zadania:

  1. Gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz.

  2. Koordynowanie i udział w imprezach promujących gminę (min. Targi, wystawy).

  3. Organizacja szkoleń, odczytów, seminariów itp. Form dla potrzeb gminy.

  4. Koordynacja i współorganizowanie imprez kulturalnych, patriotycznych, okolicznościowych, sportowych i turystycznych, których organizatorem jest Urząd Gminy w Rewalu.

  5. Opracowywanie materiałów do wydawnictw promocyjnych map i folderów, zlecenie do druku, współpraca z agencjami reklamowymi.

  6. Dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego gminy.

  7. Redagowanie, zbieranie materiałów oraz realizacja wydruku gazety/informatora lokalnego.

  8. Prowadzenie bazy danych o gminie w tym informacja turystyczna.

  9. Współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi.

  10. Redagowanie informacji, sprostowań i polemik na artykuły prasowe dotyczące gminy.

  11. Zbieranie informacji niezbędnych dla prasy.

  12. Przygotowywanie przemówień, wystąpień i listów okolicznościowych .

  13. Prowadzenie spraw dotyczących herbu i logo gminy.

  14. Przygotowanie budżetu, specyfikacji przetargowych oraz prowadzenie ewidencji wydatków związanych z promocją gminy.

  15. Rozliczanie środków przyznanych na cele promocyjne.

  16. Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów dotyczących promocji gminy oraz stała ich aktualizacja.

  17. Wykonywanie zadań określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96,poz.873), a w szczególności:
    -        opracowywanie Programu współpracy Gminy Rewal z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
    -        przygotowanie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego,
    -        egzekwowanie postanowień umowy podpisanej w wyniku rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego.

  18. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.

  19. Współpraca z instytucjami, organizacjami, w tym przedsiębiorcami, osobami fizycznymi, służbami gminnymi oraz organizacjami społecznymi, w szczególności w zakresie:
    a)     kształtowania korzystnego wizerunku gminy,
    b)     rozwoju turystyki, w tym oferty turystycznej, bazy rekreacyjnej i noclegowej, oznakowania gminy itd.

  20. Ścisła współpraca z Gminnym Ośrodkiem Kultury i Centrum Informacji Promocji Rekreacji w zakresie promocji gminy.

  21. Organizacja współpracy partnerskiej między gminą Rewal a gminami w kraju i zagranicą.

  22. Organizacja konferencji prasowych.

  23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na reklamy.

  24. Organizacja kąpielisk nadmorskich oraz nadzór nad ich właściwym funkcjonowaniem.

  25. Przygotowanie i organizacja zagospodarowania plaż, w tym zawieranie umów na dzierżawę z przeznaczeniem na działalność gospodarczą oraz naliczanie stosownych opłat i ich egzekwowanie.

  26. Monitorowanie funkcjonowania kąpielisk oraz właściwego zagospodarowania plaż, zgodnie z zawartymi umowami dzierżaw.

 

  1. W załączniku Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego stanowiącego strukturę stanowisk wprowadza się zmiany:

  1. W Wydziale Finansowym w Referacie Budżetu i Finansów w kolumnie 7 dodaje się 1 nowy etat, podporządkowany bezpośrednio Kierownikowi Referatu o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.

  2. W Referacie Inwestycji i Drogownictwa w kolumnie 7 dodaje się 1 nowy etat, podporządkowany bezpośrednio Kierownikowi Referatu o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.

  3. W Referacie Planowania Przestrzennego Urbanistyki i Ochrony Środowiska w kolumnie 7 dodaje się 1 nowy etat, podporządkowany bezpośrednio Kierownikowi Referatu o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.

  4. Dodaje się pkt. 15 - Referat Turystyki i Promocji Gminy - podporządkowany Wójtowi Gminy - 4 etaty na umowę o pracę.

  5. W Referacie Podatków i Opłat w kolumnie 7 zmniejsza się 2 etaty związane z Mandatami i Fotoradarami i dodaje się te 2 etaty w Straży Gminnej, podporządkowane bezpośrednio Komendantowi o statusie zatrudnienia na umowę o pracę.

§ 2.

W załączniku Nr 2 do Regulaminu stanowiącym Strukturę Organizacyjną Urzędu Gminy dodaje się : Referat Turystyki i Promocji Gminy - podporządkowanie Wójt Gminy.

§ 2.

Wykonanie ustaleń zawartych w zarządzeniu powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do wiadomości pracownikom urzędu.

 

Wójt Gminy

Robert Skraburski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Owczarek

Data wytworzenia:
06 paź 2011

Osoba dodająca informacje

Mariusz Owczarek

Data publikacji:
06 paź 2011, godz. 10:10

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Owczarek

Data aktualizacji:
06 paź 2011, godz. 10:11